OPIS DOGODKA


Delavnice Marketing 2GO

1. december 2016, ob 17:00 /Podjetniški center Standard
 
Vabimo vas na sklop delavnic Marketing 2Go, ki jih bo vodil mag. Vinko Zupančič. Je dolgoletni predavatelj predmetov trženje in podjetništvo na fakultetah in višjih šolah in tudi podjetnik. Svetuje novim podjetjem, sodeluje v projektih in vodi seminarje ter  delavnice s področja trženja in podjetništva.

Raziskovanje trga

Sreda, 23. 11. od 17. do 20. ure

Med največje napake sodi pogosto razmišljanje podjetnikov na začetku svoje poti, da trg že poznajo. Praviloma ne; »zaljubljeni« so v svoj izdelek, kar je že začetek tržne slepote. Trženje daje preizkušene tehnike proučevanja trga in zahteva osredotočenje na ključna vprašanja, na katera je treba dati odgovor in sprejeti kakovostne odločitve.

Nekatere tehnika raziskave sploh niso zapletene ali drage; pomembno je da podjetnik razume, da mora analizirati trg in da to počne načrtno.

a) Analiza kupcev/potrošnikov

Razumevanje kupcev/potrošnikov in njihovega ravnanja. Udeleženci morajo biti sposobni odgovoriti na niz vprašanj:
  • kdo kupuje in/ali uporablja
  • zakaj kupuje
  • kdaj kupuje
  • kje kupuje
  • kako sprejema nakupno odločitev: odločitveni kriteriji
  • zakaj ne kupuje
Ključna je identifikacija potreb. Zanima nas kakšne potrebe imajo kupci/potrošniki v navezi s tem, kar jim lahko ponudimo: če poznamo potrebe lahko razvijemo ustrezno ponudbo in identificiramo konkurenco. V naslednjem koraku pa tudi segmentiramo trg.

Raziskovanje kupcev/potrošnikov nam daje vpogled v psihologijo kupcev/potrošnikov. Pridobivamo kvalitativne podatke, da jih lahko bolje razumemo.

b) Analiza konkurence

Povej mi kdo je tvoj konkurent in povem ti kdo si.
Pogosto še najlažje opredelimo lasten posel tako, da povemo kdo so naši konkurenti.  Ta delavnica izhaja iz razumevanja, da se je  bolje učiti na napakah konkurence kot na lastnih. Išče prednosti in slabosti, ki določujoče vplivajo na lastno poslovanje in odločitve.
Zanima nas vprašanje konkurenčnih prednosti in razlogov za uspešnost konkurence. Ob tem moramo vedeti kaj so ključne konkurenčne prednosti v panogi kamor spadamo.
 

Sprejemanje strateških odločitev

Četrtek, 1. 12. od 17. do 20. ure

Potem ko trg poznamo vsaj do neke mere – pomeni, da znamo odgovoriti na nekaj pomembnih vprašanj – se je treba začeti odločati. Če ne zmoremo sprejeti odločitev pomeni, da jih nismo sposobni ali pa slednje predajamo drugim. Običajno rečemo, da trg odloča; seveda ne optimizira naših pričakovanj.

a)Segmentacija trga

Sedaj bi morali uporabiti spoznanja iz raziskave trga in ugotoviti naš ciljni segment trga.  Trg si prizadevamo razdeliti na prepoznavne segmente, ki imajo smisel.  Biti jih moramo sposobni  opisati tako, da nam slednje pomeni osnovo za sprejemanje strateških in tržnih odločitev.
Ne samo to, treba je tudi kvantificirati velikost trga, našega ciljnega segmenta tako po količini prodaje kot po vrednosti.
Te vnose potrebujemo, da lahko določimo tako pomembne sestavine kot so velikost trga, tržni delež in podobno.

b) Razlikovanje in pozicioniranje ponudbe/podjetja

Danes ni pomembno biti »naj..« ampak drugačen. Iščemo zaznave v očeh kupcev/potrošnikov – image ponudbe/podjetja in želimo nanj tudi vplivati – s skladnim nizom odločitev na področju trženjskega spleta. Eno od enostavnejših orodij je percepcijska mapa.

Sprejemanje taktičnih trženjskih odločitev

Četrtek, 8. 12. od 17. do 20. ure

Pri tem se oklepamo niza tehnika in orodij, ki jih poznamo pod skupnim imenom trženjski splet.

a) Politika izdelka

Sedaj želimo trgu ponuditi takšen izdelek, kot ga želijo kupci. Sprejeti je treba niz odločitev o izdelku in asortimentu ponudbe.
Določiti moramo sestavine osnovne in dodatne ponudbe.

b)Cene in prodajni pogoji

Smo v fazi določanja komercialne taktike in dnevnega prodajnega poslovanja.
Ukvarjamo se z diferenciacijo cen na podlagi objektivnih meril.

c) Prodajne poti

So velika neznanka za podjetnike na začetku poslovne poti. Običajno izdelkov/storitev ne prodajamo vedno sami končnim kupcem (Neposredna prodajna pot) ampak se poslužujemo posrednikov. Velja pravilo, da je prodajni uspeh pogosto odvisen od tega v kakšni meri smo uspeli pridobiti posrednike, da prodajajo naš izdelek/storitev. Praviloma podjetnik nima zadosti časa ne znanja, da bi lahko vse opravil sam. Formalne poti so plačljive, neformalne pa je treba oddelati – v poslu ni ničesar zastonj.

d)Inovativne možnosti tržnega komuniciranja

Če trga ne obvestimo o naši ponudbi, nas ne bodo niti iskali. Od vseh možnosti pridejo za podjetnika v poštev takšna orodja, ki si jih lahko privošči; biti morajo poceni, hkrati pa dati dober rezultat.

e) Ravnanje z odnosi s kupci

Današnje trženje se usmerja na obstoječe kupce, manj na iskanje novih. Želimo jih zadržati in se kapitalizirati na dolgoročnih odnosih z njimi. Pri tem moramo razumeti kako pristopiti k trgu in kaj moramo pri tem narediti sami. CRM se začenja že s preprosto excelovo preglednico, predvsem pa z doslednostjo pri beleženju in z uporabo podatkov. Verjetno utegne biti največji dosežek to, da znamo disciplinirati sebe pri ravnanju s kupci in se sistematično lotevati trga.

Število udeležencev je omejeno! Delavnica je za člane SAŠA inkubatorja brezplačna, obvezna je prijava!
 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Ana Anžej
SAŠA inkubator
T:
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš prvi izvedeti kako se vključiti v SAŠA podjetniško sredino in dogajanje?
Hitro, prijavi se na Start:up Velenje e-mail listo!