OPIS DOGODKA


Sodelovanje in komunikacija zaposlenih z Office 365

18. oktober 2018, ob 10:00 /Podjetniški center Standard
 
Kadar se podjetja spustijo v analizo procesov vsakodnevnega poslovanja je sodelovanje med zaposlenimi pogosta težava. Pogosto se zgodi, da ima naenkrat več zaposlenih 4 različne verzije istega dokumenta. Le tega se deli preko elektronske pošte, nihče ne ve katera verzija je zadnja, kaj šele da bi vedeli kdo je kaj spremenil. Zveni znano?

Orodje Microsoft Office 365 ponuja veliko možnosti medsebojnega sodelovanja od skupnega mesta za shranjevanje datotek, do orodja za medsebojno komuniciranje ter možnost soavtorstva istega dokumenta naenkrat:
 
• SKUPNA RABA DATOTEK
Kako danes sodelujete z vašimi sodelavci? Pošiljate datoteke po elektronski pošti?
 
SKUPINSKO SODELOVANJE
Je vaša projektna dokumentacija zbrana na enem mestu ali razpršena na več mestih?
 
• HRAMBA DATOTEK V OBLAKU
Ste že kdaj ponesreči izbrisali dokument? Bi radi dostopali do svojih dokumentov iz več različnih naprav?
 
• SOČASNO UREJANJE DOKUMENTOV
Tudi vi iščete, katera je prava in zadnja verzija ustvarjenega dokumenta?
 
• SKUPINSKI KLEPET, KONFERENCE IN SESTANKI
Kako pogosto se vozite na druge lokacije in izgubljate dragocen čas zaradi internih sestankov?
 
Na predavanju boste izvedeli tako v teoriji, kot tudi v praksi, na koliko različnih načinov vam orodje Microsoft Office 365 omogoča sodelovanje z zaposlenimi znotraj podjetja. Bodisi gre za preprosto deljenje informacij, urejanje istih dokumentov ali pa konferenčne klice. Na podlagi pridobljenih informacij boste sposobni oceniti, katere rešitve so za vas najbolj primerne.
 
Predavanje bo izvedeno v četrtek 18. oktobra ob 10ih v prostorih PC Standard.
 
Predavatelja:
ŽIGA VUZEM - iz podjetja COMPAREX, ki je zadolžen za Microsoftov licenčni program storitev v oblaku. Njegova naloga je optimizacija poslovnih procesov pri strankah s pomočjo Microsoftovih rešitev ter vpeljava le teh v vsakdanje poslovanje.
JURE TOMC – iz podjetja COMPAREX je kot skrbnik strank malih in srednjih organizacij zadolžen za svetovanje na področju digitalne transformacije in uporabe sodobnih digitalnih tehnologij.

Po prijavi boste dobili na svoj e-mail naslov navodila za prenos brezplačne preizkusne verzije Office 365, tako da boste lahko program preverili že pred samo delavnico.
 
  

Aktivnosti SAŠA inkubatorja v okviru operacije SIO SAŠA 2018-2019 sofinancirata Republika Slovenija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi; 3 dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Ana Anžej
SAŠA inkubator
T:
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš prvi izvedeti kako se vključiti v SAŠA podjetniško sredino in dogajanje?
Hitro, prijavi se na Start:up Velenje e-mail listo!